dugaan...

Wednesday, January 21, 2009 | |

walopon JPA kompem x masuk lg,tp sekurang kurang nya dapat la jugak tau bila dia nak masuk....

tengah dok pikiaq2 pasai bila lah nak ada duit ni, tetiba ada satu window ym datang menyapa..bunyik nya cam ni...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Kepada semua penerima biasiswa Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA), sila layari pautan berikut:
http://mpp.eng.usm.my/index.php?option=com_content&task=view&id=38

nampaknya x merasa la duit JPA masa p melaka nanti...huhuhuu...dan yang pasti sepasti pastinya ialah, terpaksa bwat pinjaman rasmi dari poket MA&PA!!!
waaaa~~~~
ingatkan bila dah dapat biasiswa,tak yah lah mintak mintak dah,rupa rupanya jangkaan ku meleset jatuh tersungkur sama sekali,hua hua hua.....

2 0 org berkata kata:

ipai said...

hhehe ... biasa laa tuh ... kadang2 bile kite kate kat diri kite yg kite tak moh amek duit parents kite lg, tuh dah mcm bongkak dah ... sbb konon2 ye kite leh survive ngan duit sendiri, tp tidak ... hehehe

ape2 pon, kite yg lemah nie, mmg akan sntiasa memerlukan pertolongan org len dan yg pasti ye pertolongan dr yg satu ... ehehehe

sweetpearl said...

sob sob sob...bkan niat nak bongkak..tp kan tamau la nyusahkan parents dah...huhu..duit jpa tuh skit punya banyak pa...takan tak cukup cukup lg...bg la kat adik adik kami pulak,ringan la sikit bebanan perbelanjaan keluarga...huhuhuhuu..

tp kn,mmg la btui apa ipai cakap tuh...maseh la sbb tlg ingatkan...ape ape pon,pertolongan dr yang satu jangan dilupakan...

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers