saya...saya..

Sunday, April 26, 2009 | |


saya BERJANJI!!!

saya akan terus membaca, study, atau apa2 yang sewaktu dengannya, sehingga habis paper terakhir pada 12.00tgh ,29/4/2009.
selagi x abis, saya tanak post hapeh2 lagi, kalu saya dah mula post, saya akan leka buat menda2 len skali, oleh itu, saya akan cuba elakkan diri dari menaip d cni.
-The end-

3 0 org berkata kata:

norMAzuan MUstafa said...

YE KER TUHH.....btol ke nie??????
nie dok baca komen nie...buatlah 1 post baru dulu...alah kejap jek, x jejas pon...otak pon kna rehat jugak kn...kn2....

aimZz said...

smoga berjaya dgn azam anda...

sweetpearl24 said...

MAzuan: manada...nih baru bukak nih...da abis exam a..nghehhehe....

aimZz: hahhaaa...bejaya!!bejaya!! mesia boleh!!kami boleh!!!rakan muda!! mmuahhahahaha...!!!

*lompat lompat* *nari nari*gembira x tekata nih!!!

hahaha...hiihihi...hohohoho.....

yes!! yes!! i did it!!
yes!! aaaaaaaa!!!!

haduih....penat...

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers