ting tong lagik!!

Wednesday, April 22, 2009 | |

ayyakk....dua tag darik en aimzz dalam masa x sampi 12 jam...huhukk...

memandangkan mata masih blum ngantuk.. jawap jek lah...hihihihi...

1.Bekas kekasih saya adalah :
# erm...mm...mmm...mmmmmm.......ntah lee...x dapat pikir...muahhaha...

2.Saya sedang mendengar :
# suara kicauan burung d pagi ari...hihikk..

3.Mungkin saya patut :
# terus tdo lepas nih..hhmm.....

4.Saya suka :
# buat suka ati...muhahahah...

5.Sahabat-sahabat baik saya :
#tgah tdo dengan nyenyak nya skang...hhuhuuhuu...

6.Saya tak paham :
# knapa saya x leh tdo mlm nih....eh, da pagi...huhuu

7.Saya kehilangan :
# waktu tidur sayaaaa~~~~~

8.Ramai yang berkata :
# apala dia ni bising mlm2,x reti tdoq ka??

9.Makna nama saya :
# cahaya pemberianku.....*(^_^)*

10.Cinta itu adalah:
# sangat luas definisinya...seluas benda yang paling luas..tapi dia lagi luas...muhahaha...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
#bermonolog sendirian...knapa dia sorang ja x tdoq lagik lam bilik nih!!!  (^_^)! haish....

12.Saya akan cuba :
# untuk tdo lpas nih...mesia boleh!!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
# selamanya...selama lamanya...dan selama yang mungkin yang paling lama dan selama lama yang boleh lah, huh..lamanya....

14.Telefon bimbit saya :
# tengah mengecas baterinya kerana da abes akibat daripada tuan dia yg x tdo semalaman...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
# x tdo lg....cana nak tejaga....haish...

16.Saya paling meluat apabila :
# ada orang tuh yang x reti2 bahsa, da org tamau tuh tamau lah, dok paksa2 org tuh hape kes,mmg meluat lah.huh!!

17.Pesta/Parti adalah :
# tempat yang ada makanan...muhahahha....

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
# kucen saya la....muahhahah....

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
# dua ploh an...sbb masa ni la nak kenai suma....hhihihi....

20.Hari ini :
# saya x tdo lagi....

21.Malam ini saya akan :
# cuba untuk tdo...

22.Esok pula saya akan :
# p makan2 free!!! yay~~

23.Saya betul2 inginkan :
# tdo yang cukup je skang....huhu..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
#wah~~pelakon mana masuk bilik pagi2 nih...muhahahha.....

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
# ermm....mm...aaa....mmm....zzzzzzzzzzzzz........

26.Makanan Barat atau Jepun :
# hah!! yang senang masak n makan...barat la tuh...

27.Bilik yang terang atau gelap :
# sama ja...

28.Makanan segera adalah :
# makanan yang segera..muahhaha...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
# ermmm...da lupa la bila sembang tadi....lama sgt...huhuhuu..

30.Siapa yang anda nak Tag?

nah amik korang......
-darklight,yonz,mazuan,at,nikillas,BCD,kak qas,lily,hah sape g...sape2 je lah...hahhaha....

nak tdo...gud moning...

2 0 org berkata kata:

aimZz said...

wahaha...dia da wat tag ni..
mmm skali lebih stgh dozen org kena tag tuh..hahaha..korg sume..cepat wat...

xy_yx said...

da siap wat tag ag...
fuhhh... bpeluh2 aku wat.. gler mcabar punya soklan... soklan jdm senang lg tau...
=P

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers