sorry..

Tuesday, June 16, 2009 | |

patut kah saya mintak maaf??

bukan salah saya,x berniat pon nk buat salah..
saya x mintak pon jadik cm tuh...
saya da buat..saya da cuba...
da tak leh nk buat cm na..
mmg la saya da janji..
tp saya x mungkir janji tuh...
mmg saya betul2 buat..
saya susah ati tau bila dapat tau cm tuh..
saya kecewa sbb tlah mengecewakn org laen..
saya da berusaha..
ini ttg masa depan saya jugak..
so tak leh la nk kata saya maen2 *walopon saya mmg suka maen*
takan saya nk rosakkan masa depan saya sniri..
saya dah x larat berfikir...
saya dah x mahu menangis...
hmm....
tatau la silap tang mana..
saya x akan salahkn org laen..
ini ttg diri sniri...
saya yg bertangggungjawap..
ape salah saya...???
ape yg saya da buat??
ape???
.
.
.
.
silence
.
.
.
.
.
.
haish....jiwa kacau btul...

ps: mmg btui2 tatau la silap tang mana....sob sob...
2(ps) : ini sekadar luahan perasaan utk menenangkn hati,huhuu..

8 0 org berkata kata:

daniel.a.k.a.dEe said...

hmm, tak salah klau kita minta maaf walaupun bukan salah kita

jadi muafakat tu membawa berkat..

be tough! perseverance

sweetpearl24 said...

@dd : hmm...betul..tp..ish, canamalah kami nk ckp nih..haish...susah..mmg susah...papeh pon, makasih ya..

nikillas said...

kenapekah..??!! ilek2.. bawa bertendang.. eh.. bawa bertenang..

sweetpearl24 said...

@ikin : hmm...da ilek ni...maksih2..

~attahrel~ said...

ok...xpa2..I dah pun maafkan U..i tau U x sengaja kn....jgn bimbang ek...
**apology accepted!!!..hehe
**(apakah ni kes yg sama dgn itu girl???..emo tiba2..di ujung2 'bulan'...huhu)

sweetpearl24 said...

@at: woit,bukan pasai ko lah,cett..n tadak sama dgn kes itu girl,haiyyaaa.....

kami da ok skang, n thanks 2 my rumate (^_^), hmm...sem depan da x sama bilik...musti kami akn rindu time2 cm nih..huhu..

iPai said...

jgn rilex2 ... marah balek ah ... tak men r nak rilex2 ... (jd jahat jap)

sweetpearl24 said...

@ipai: hadoi...tuh yg susah, kalu mrh pon, bkn leh tuka papeh..hohoho..

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers