wee~~

Tuesday, June 9, 2009 | |

tag darik en naim yg mmg rajin memberi tag, makasih lah bebanyak,hee~~

1. Kekasih saya adalah – seorang lelaki

2. Saya sedang mendengar – bunyi kipas siling yg berputar d malam ari

3. Mungkin saya patut – tido

4. Saya baru sudah – ber YM

5. Beza rakan, sahabat, kawan – ikatan nya...

6. Saya tidak faham – ape yg awak x paham?

7. Saya perlu mencari – jawapan

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya – salam

9. Makna kehidupan – masih diberi peluang utk menikmati idop di muka bumi ini

10. Cinta itu adalah – mainan perasaan

11. Saya paling suka – maen

12. Saya akan cuba – tido lepas nih

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka –erm....saya x guna pon...

14. Telefon bimbit saya – entah di mana, x dapat d kesan

15. Katil saya – tgah panggei saya tido

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya – bila jawapan soklan tuh dah sah2 ang tau, membazir  ja tanya

17. Teknologi adalah - sesuatu yg tercipta utk memudahkn kehidupan, nghee~~

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak –tgok mama masak..

19. Semalam – beday raihana

20. Hari ini –ari selasa

21. Malam ini saya akan –tgok mobie??

22. Esok pula saya akan – keja

23. Saya betul2 inginkan – kedamaian

24. Badminton atau futsal – futsal

25. Karaoke – kat umah ja..

26. Kereta – baru??

27. Bilik yang terang atau gelap – samaja

28. Makanan jepun adalah – kurang enak

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang – babai

30. Siapa yang anda tag – mazuan, naufal, darklight, yonz, at,ermm....sapa lg yg rajin, anda d alu2 kn...(^_^)


2 0 org berkata kata:

nikillas said...

wahahaa.. dapat tag dari aimZz..

sweetpearl24 said...

ikin: hihihi...suma nih darik en ikin lah, en aimzz mmg rajin mengetag org..muhahaaa

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers