cerita yang panjang...

Sunday, July 19, 2009 | |

wah..

lamanya x udate..
1 minggu??
2 minggu??
hehehe...

banyak menda2 yg jadi...
cuma x sempat la nk menaaipnya..
ngan asemen yg dah mula melambak,
ngan xtbt2 nya lagik,
waahahaha....
saye dah nk mula sibuk!!
tp papeh pown, RELAX LAH....
hahahhaa....

ritu skol kami da bwat hari interaksi, 
hari sukan2...
da tradisi, skul akan bwat 1 hari sukan2 nih, 
sempena sambut plajar baru la...(kowt..hihi)


enchik dekan skul kami sedang berusaha melarikan diri..
muahhahaa


'1..2..3..taaarrriikkkkk!!!!
dapat no 2 tuh....hihihi...
tgok la sapa yg duk depan, muhahahha

hmmm...
selepas 'bergembira' di ujung minggu
senin terus semasema+batuk2+sakit tekak
kombinasi yang bahaya tuh!!!
tp jangan riso...tadak papeh nya....
hihhihii...


nah...ubat2 nya...

tuh cita ujung minggu lepas, 
ujung minggu yg baru nih pulak caneh??
hahahaa....
kami balik rumah la....
kucen demam...rindu kat tuan dia yg tersayang...
tuh yang balik tuh..
muhahahhahahaa......

nih suma keja adik kami la nih, 
suka sangat membuli kucen2 kami,
smpikn mama kami kata kucen kami tamau masuk rumah sbb takot kat adik kami,
smpi demam2 lah kucen tuh,
ish3....
dah dia sengsorang..sapa g dia nk buli, kucen la jadi mangsa...
muhahhahaa...
macam2...

td nk betolak balik USM, 
tgok kucen2 suma sihat dah...
dah ada org melayan kerenahnya..sihat la dia....hihihi..

aha!!
ari sbtu ritu ada penang open, olahraga kat induk,
ain p sana, so dah alang2, rumah kami pon dekat jeh, kitaorang p la jejalan,
(ain dari usm transkrian,kami dari rumah kami...)
1st, kami p amik dia kt induk, n lunch kt umah kami,
lepas mkn, kitaorg g la jejalan....
jejalan dengan relaxnya!!
hahahhaa....sbb tadak menda nk kejar2,
tadak pikir asemen,
tadak pikir nk balik kul brapa*sbb duk kat umah
tadak pikir pasai dwit* jpa da masuk!!
tadak pikir takot org marah*sbb drive sniri n da mintak izin wookeyy
hahahaha....mmg besss....
n ain aja kami mkn 1 menda nih, 
kat queensbay, level bawah skali,
nama dia 'tako'
haa...bukan kueh tako yg jual kat kedai tuh, nih tako laen...
sedap3, nnt p sana trai la mkn..hihihi...


pada mlm nya pulak, ingat nk p bon apentah,
bon odori kot,betul keh nih??hihi...
bincang punye bincang punye bincang,
kami x jadi p...
huhuhu...
ain ja p...

ain kata bes...
ada bunga api..
ada makanan...makanan...dan makanan lagi...
muhhahahhaa.....

pasni da x leh kuar2 slalu...
da banyak keja..da banyak asemen..
kna study banyak....
woooohohohoo....


ain, kami n ain lagi,(aik, bagaimanakah itu??)
sedang berposing d skul ter chenta...muhahhaha



kuat lagi!!kuat lagi!!!


kasut siapakah yang baru itu?? 
haaa...itu yg kita x tau....muhahaha






9 0 org berkata kata:

norMAzuan MUstafa said...

cehhh pnajng nyer......hik3....slamat xleh ronda, kalu dak igat gn LC....MUAHAHAHHAHA

YAN^S said...

sempat posing tu...... btw try guna intensedebate ke.... senang sikit tahu dah reply

sweetpearl24 said...

@MAzuan:hohoho....ngan apa g..lc ja mampu..muhahahhaa

@yans: biasajew..hihihi....
ermm....kami tau ja org bg komen, org yg mengomen la yg tatau kami dah komen kembali komen anda, muhahahhaa....bagaimanakah mahu menggunakannya??

~attahrel~ said...

kamceng sungguh anda dengan itu manusia bernama AIN...naik cemburu sayaaa....hahaha

**kami = org yg ramai..aku dah semak kamus td...hoho

sweetpearl24 said...

@at: ngheee~~ *malu sebentar..
d sini
**kami=saya
**kami suma=kami
muahhahahaa.....
suka ati arr....lalala..

wan said...

saLAm...

mamu....
member kau ni dah ade balak dah,,,,,

bro azhar tahrel namenye...
mak aih...
main sembang2 dalam bLog pLak...

saLAm LesTari la lepas nih...
huhuhu.....

sweetpearl24 said...

@wan: APEKAH INI!!???? *kompius sebentar
ish3....x baik gosip2 fitnah2 nih...sian bro tuh, x pasai2 d kaitkn skali..
muhahahhaha.....x leh blahhh....

joegrimjow said...

cam xjumpe je
huhu

jgn tanye cari ape

sweetpearl24 said...

@joe: kami takan tanya ape yg awak cari...
tp...
ape yg awak x jumpe ek??
lalala...

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers