waaahhaa

Monday, July 13, 2009 | |

td kan, saje la merajinkn diri jenguk2 nuffnang tuh, pastu kn, ade terjumpa ini!!


waaaaaahahhahahhaaa......
nampaknya bukan lah sayer shaje yg tertunggu2 dwit jpa nih, ade jugak org len yang lebeyh fanatik sampikan men'search'kan nya dalam tenet,
muhahahahhahahaa


9 0 org berkata kata:

ayshah yang comey said...

haha kami pon tgu gak.. tkutnyeeee... nti kalo terlari bajet. haish mencabar giler. hahha

sweetpearl24 said...

@ecot: hihii...kalu lari,kite kejar la dia balik...muhahahaaa...cam bole jek

erm..kami da kontek depa, diorang cakap kompem masuk esok, kalu x masuk esok, ada kesulitan la tuh,maknanya masuk lusa, kalu x masuk lusa, maknanya tulat, kalu tulat pon x masuk jugak, tunggu la ari seterusnya, dwit tuh akan masuk jugak satu ari nnt, yg pasti, sbelum cuti mid sem,....muahahahaaa....*tipu jek :p

nikillas said...

waaaaaaaaah.. kali ni JPA masuk awal eh.. huuurmm... bagus2..

~attahrel~ said...

kami pun tunggu jugak!!!
**td sorg mmber kami cakap yg budak U lain tgh menikmati itu duit JPA..kita nya x lama lg la tuu...
**kami sangat2 la kering skang ni..huhu

YAN^S said...

dgr cerita kalau APEX uni JPA dah tak bagi muhahahahahahaha

p/s aku main2 je... jgn marah

xy_yx said...

baru ni kak ton ada kol org jpa..
katanya pihak ppkt induk usm lambat anta result pemegang2 biasiswa dia..
so??????
sbb tu u lain da dpt jpa da..
tp kita still ttunggu2..
sama mcm tahun lepas, tahun sebelumnya dan bla3~~~
uhhuhuuhh...

~attahrel~ said...

dah masuuuuuuuuuuuuuuuukkkkk!!!!!
yahooooo

peLangi said...

dgr citer~~ JPA da masuk~~
lalala~~
mari la kite bersopink2..
lala~~

sweetpearl24 said...

@sume sume skali: JPA da masukkkk!!!
muhahhahahhahaha...

kan kami da kata....kami da kontek depa, kalu x smalam, rini diorang masuk..nghee~~~*dan dan jek :p

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers