hello kitty in da house!!

Monday, December 27, 2010 | |

hai suma, harini kami nak perkenalkan kucin kucin baru in da house!!!

sebenarnya ni kucin lama, mak dia beranak kan dia, lepastu, masa anak anak dia ni baru start bejalan, mak dia bawak sorok suma anak anak dia....nak tau dia sorokkan kat mana?? kat ATAS BUMBUNG RUMAH!! ish ish ish...skang dah besar skit, baru la anak anak dia ni berpeluang memjejakkan kaki kembali di dalam rumah...hehhe...

so ini kami nak perkenalkan:

NEW KUCIN IN DA HOUSE!!!

babyblack

nama dia babyblack sebab dia itam, mata pon nyaris nyaris tak nmpak, suka giler panjat merata rata, kecik kecik lagi dan merayau satu rumah, segala pelosok suma dia dah explore



seri

sori pada sesapa yang nama seri tuh, hihihi...
nama dia seri sebab muka dia mcm serigala, kalu tak caye, cuba tengok lama lama, mcm serigala dlm cite twilight, hahha



kecik

nama dia kecik sbb antara adik beradik dia, dia la yang paling kecik, tapi, dia la yang paling kuat menyusu, pantang dia tengok mak dia duk diam, mesti dia p tolak tolak mak dia sbb nak minum susu, ish ish ish...



babybu

nama dia babybu sbb dia yang paling gebu antara suma adik beradia dia...hehehe..
dia ni lembut, tapi ganas, kecik kecik lagi dah memanjat merata, sama naik dengan babyblack, sbb tu la kot mak dia sorokkan depa suma atas bumbung rumah, senang sket takdak tempat nak panjat, hahhaha


okeh, itu sahaja sesi berkenalan dengan kucin kucin baru kami...hehehe...

selamat berkenalan! ^_^

2 0 org berkata kata:

suNa HusN@ said...

usna fobia nga kucing tp bile tgk kucing wani...geram nk peluk2...hhehehe...yg babybu tu comel..huhu

Wani said...

@HusNa
hehehe...comel2...jgn fobia2 dah na..kucin x makan org..dia mkn ikan je..hehehhe

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive