malu giler!

Monday, December 6, 2010 | |

wahai maknusia sekalian alam,

nak tanya nih,
situasi:

korang sedang membawa kenderaan yang bergerak di atas jalan raya, lepastuh korang ternampak ada sebuah kenderaan dari arah yang bertentangan, mmg sah sah dari jauh lagi korang mmg perasan yang tu kawan korang, pastu bila jarak kenderaan dah agak dekat skit, korang nmpak, hah! sah! itu dia! mmg dia kawan korang,pastu di suatu saat korang nmpak mcm kawan korang tuh angkat tangan kat korang, so korang yang dok tengok kawan korang tuh pon dengan tanpa segan silu angkat tgn kat kawan korang beserta senyuman, lepastuh bila kenderaan masing2 semakin dekat, korang baru terperasan yang mata kawan korang tuh tak tengok pon korang!! maknanya disini korang angkat tangan sorang sorang tengah jalan raya! dan pada waktu kenderaan korang melepasi kenderaan kawan korang tuh, anda terperasan lagi, penumpang kenderaan kawan korang tuh sedang tengok korang.

so apa perasaan korang??

*gelak guling guling 5 menet*

okeyh, itu la yang terjadi kat kami sebentar tadi.

sekian, terima kasih -_-'


ps-malu giler! tetiba rasa mcm nak ujan

2 0 org berkata kata:

A.D.A.M. said...

Hehe. malu x tau nak letak muka kat mana.

sweetpearl24 said...

hahahha :D

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive