hari pertama cuti sem

Saturday, January 29, 2011 | |

29 january 2011, ari pertama cuti pertengahan semester(untuk semester terakhir, uhuhu)
mcm slalu, kalau cuti,aktiviti yang akan kami jalankan adalah:
tangkap gmba sekeliling rumah, hahaha

ni ada satu gmba, kami suka bunga kecik nih, ntah apa nama dia


semalam jugak, sepupu kami ada buat kenuri, so lepas zohor p la mkn kat rumah dia, kat situ ada la jumpa sepupu sepapat yang tak penah jumpa, atau penah jumpa, tapi tak perasan, maklumla sedara banyak sangat, hehhee...

kami ada jugak berkenalan dgn sepupu yang baru nk kenal, hahah...dia photographer, dia ajak p tangkap gmbaq org kawen, hah, peluang utuk belajar nih, apalagi, kami pon join la... =D

selingan, ahahha


the pengantin

rupanya, pengantin nih junior kami kat skolah.. tak tahu la depa perasan kami ke tak, huhuhu.. dah kawen depa no.. tahniah..


hah, lepas kenuri tuh, kami p jalan jalan tangkap gmbaq, skang musim orang amik padi, so kami pon amik peluang ni utuk tangkap gmbaq padi padi yang sedang menguning tuh, hehehe...


ini bukan padi yea adik adik




tengok burung atas wayar tuh ^^









and selingan, model of the day:

my abah, ahhaha... ^^


ps-nak buat apa pulak eh utuk hari kedua nih? hurm....*mari berfikir*

6 0 org berkata kata:

iPai said...

wah .. ingatkan yg td tuh gambar padi ..

♥suNa husNa♥ said...

nice pic wani.....^^
suke tgk gmbo padi tu...teringat zaman kecik2 main wau dengan abg...skrg ni, xdak dah musim org men wau..dak2 skrg xmo men dah

! Encik Nakal ! said...

wahh~~~nice pic~~teringat masa kecik2,bila tgk pic ni

Wani said...

@ iPai
hahhaa...jgan konpius na..hahah

@husna
thanks! ^^
hahha...skng budak2 maen wau dlm konputer ja..

@nakal
thanks ^^
kecik2 mmg best, seronok je ingat..

Cik_Shiqah said...

cantiknya gambar!
dkt cni jgn hrp lah nk tgok permandangan mcm nih..
huhuhuhu.

kt mana nih? hehe ;D

Wani said...

@shiqah
thanks! ^^
ni kat rumah wani..balik pulau, penang..kalau nak suasana kampong mcm ni, dtg la cuti2 kat penang =D

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive