tagged

Tuesday, February 8, 2011 | |

Woh, lama sudah tak menjawap tag tag nih, nia ada pulak tag dari enchik naufal, mari menjawap...



Apa benda penting dalam hidup korang?
erm...benda...*fikir jap* leptop? kalau ada leptop mesti kna ada tenet, telifon? nak telifon sape? erm...kamira kot, hakhaha

Benda terakhir yang korang beli gune duit korang?
aha! kek sedap! ^_^

Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
woha! yang pasti di atas muka bumi ini, kat mana taktau...tema? jum pikir sama sama =D


Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Bencinta..ahahha...tak


Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Taktau nak kata


Novel/buku/majalah terakhir dibeli?
novel: tak ingat tajuk, masa kat nilai noh, time internship dlu, dah nam bulan dah
buku: buku conteng kira tak? beberapa minggu lepas, hihi
majalah: ni lagi lama...dah x baca dah majalah2 nih

Apakah nama penuh korang?
sepertidifesbuk


Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
erm...dua dua bole?

Namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
huh? erm................*tengah pikir sbb banyak sgat*.........


Adakah korang basuh baju korang sendiri?
kalu guna mesin, kira basuh sniri la jugak kn, sbb sniri yg bubuh dlm mesin


Di manakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
nak p semua tempat yg pemandangan chantek so bole tangkap gmbaq, hihi

Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
1. hebat giler
2. giler hebat
3. popular *ini mmg org slalu kata pasai dia*

Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
benda...eh, mcm sama plak soklan di atas..kami sayang semua benda kepunyaan kami, yang bli guna dwit sniri, owh, lagi sayang wooo...

Lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
hurm...slalu dengaq lagu korea, main kat player dia shuffle kn lagu tu, taktau yg mana slalu dngaq, hahha.

Lima rakan Blogger yang korang nak tag:
takmau tag bole dak? hehe...


ps- apa motip tag tag ni sbnaqnya eh? mcm mana wujud tag nih? sapa yg mula nih, haish...

3 0 org berkata kata:

iPai said...

hehe .. tak tau laa sapa yg mula tag ni ..

tp wani dah jawab .. yeay !!

iPai said...

wani jawab tag lagi

http://ipai-ans.blogspot.com/2011/02/contest-kucing-paling-comel.html

Wani said...

@ipai
ayark, ada lagi ka...ahhaha

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers