ini kucings

Tuesday, March 1, 2011 | |

saja nak bg tau, ini semua gambaq kucins, walaupon semua dah tau sah2 yang kat bawah ni semua gambaq kucins, kami nk bg tau jugak, ini adalah kucins kami,

apa yg kami dah merepek ni -_-''

owh, kami nk bg tau kami dah rindu nk balik rumah sebenaq nya, nk maen dengan kucins2 ni, nak maen ligan2, maen posing posing ala2 model depan kamira, maen sapa bunyi paling kuat time nak mintak makan, maen hambat2 ayam dalam reban, maen sapa boleh tidoq telentang paling lama, maen sapa boleh amik ruang paling besaq atas sofa, maen mcm2 lagi lah... rindu dengan peghangai depa....







ini hanya beberapa ketul je antara kucin kucin yang kami ada, gambaq2 kucin laen suma belum diupdate cerita pembesarannya, sbb tak balik rumah tangkap gambaq kucin lagi....

and satu lagi, sila cari benda tersembunyi dlm gambaq dibawah:



ahahhahaha..... cari jgan tak cari...


ps- dah sikit2, sambung buat design @_@

6 0 org berkata kata:

Eel said...

tetiba rindu kat kucing sy yg dah pergi. =(

RaraTan said...

eee.. cumelnya kucing2 tu.. suke2!

kay_are said...

kucing memang comel!! ^^

Wani said...

@kay_are
betul betul betul ^_^
tp taktau la kenapa masih ada lg org yg sanggup buat benda kejam kat kucings pastu rakam dlm video pastu buh kat utube, haish..kejam kejam kejam... =(

Cekodok said...

auuw.. gheram kat kucing tu... gambar lawa.. nak amik jadi maskot .. hhaha

Wani said...

@EeL
kalau rindu2, tengok la gamba2 kucin wani ni.. =)

@rara tan
hehe...cumil cumil cumil ^^

@cekodok
aww..amik gambaq bole la, ambik kucin betui tak boleh..nnt takot ada org laen culik dia.. :p

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive