salah guna

Wednesday, March 2, 2011 | |

tadi saja dok tengok2 pelawat blog ni, pastu ada satu keyword spt dibawah:


??????


tanda soal yg BESAQ disitu yea,kalau tak nmpak, sila kelik gambaq bg besaq,ini dah mcm nak salahgunakan teknologi yg ada... ish ish ish...

hey yu!!! p maen jauh jauh la, sini takdak apa yg kau cari, syuh! mencemar blog ni jeh, haish...

5 0 org berkata kata:

me suya said...

hampeh punya carian.. tak leh blah.. ehhehe

Wani said...

@suya
tu lah, sangat hampagas...

cafiena said...

adehh, boleh plak search macam tu..

iPai said...

lama dah tak jalan sini ..

wah ape lg wani .. buat satu tutorial pasal tuh .. hahahaha

ingatkan die taip, buangkan batu .. rupanya .. tett ..

Wani said...

@cafiena
tula pasal.. -_-''


@ipai
nnt kami buat tuto buang batu eh, tett..senget...

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive