kenangan geng pengembaraan

Saturday, April 30, 2011 | |

duduk di rumah
sorang sorang
teringat kawan kawan
bukak fesbuk
tengok album lama..
banyak gamba kenangan dengan kawan kawan sekepala
best, gelak sorang2 tengok tu
sedih pulak
entah bila akan berjumpa lagi...

paling rindu, kawan geng pengembaraan ke cameron highland
sebab mcm kerja giler ja, pukul dua pg ramai ramai gerak p cameron, semata mata nk tengok sunrise.. sporting sangat korang...











semoga berjumpa lagi =)

9 0 org berkata kata:

iyou said...

wani sedih sbb tingat member2 ea... sabar tau! adat bersahabat bertemu+berpisah.. insyaALLAH ada jodoh pertemuan wani jmp kwn2 balek.. yg penting, doa^^

tak mo sedih2 k!! =)

Wani said...

@iyou
ye..sedih sbb tu.. semua duk jauh2.. nnt da x dpt sama2 mcm dulu dah =(

edaolala said...

cameroon best gilaa :D haritu pun i ada pergi seronok pergi dengan kawan2 kan :)

Ayie Abas said...

LAMA DAH TAK PERGI
KE CAMERON HIGHLAND
...APA KHABAR POKOK2
TEH DI SANA...SIHAT KE?^_^

Wani said...

@edaolala
mmg best pegi dengan kengkawan.. =)


@ayie abas
pokok teh disana sihat2.. diorang pesan, nnt free pegi la melawat diorang disana.. =)

Myra Arshad (: said...

nice pictureeee. i likee :)

d2z said...

rilek2..nnt boleh jumpa lg..masa ja x tau bila. :) kn2

Wani said...

@myra
thanks ^^

@d2z
itula..x tau bila boleh jumpa.. =(

iPai said...

uhuhu ... yakin sungguh d2z .. hehe

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive