Sleeping Beaucat

Tuesday, July 5, 2011 | |

what!? beaucat?!

yaa...ini la yg dimaksudkan dengan beaucat :




*warning: lagu yang kat lam vidoe ni dibubuh semata mata untuk menghilangkan suara gosip liar terhadap boboi ketika dia tidur, maka yg tidak berminat dengan lagu ini sila silentkan mode henpon/pc/leptop anda =)


ps: dah 7.25pm, bukak posa jum! =D

7 0 org berkata kata:

shinoda said...

wah!albino ke cat ni?hehe
kucing sy pun suka tido gaya mcm tu :)

syazwan aizad bin abdul mutalib said...

hahahahha. jaat nye kak wani kacau boboi tdo.
teranjat boboi.. :P
hehe

iPai said...

wani lucah kucing r ..

ee .. ngada ye dia tido atas sofa ..

Wani said...

@shinoda
hahhaha...manada albino, spesis dia cenggitu, haha

Wani said...

@syazwan aizad bin abdul mutalib
hahaha...tanjat boboi...*tak pasan plak tadi sama nama ngan sepah tu, haha =D

Wani said...

@iPai
lucah kucing? kucin lucah lah ipai, hahahah..

tu mmg port dia, kalau org laen duduk, nnt dia tendang2 dengan ujung kaki dia, ahaha

iPai said...

ahahah .. dia tndang2 ke ? banyak songeh ye kucing

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive