Diari Ramadhan | Day 11

Thursday, August 11, 2011 | |

11 Ramadhan 1432 Hijrah


kami tak boleh pergi jauh lagi *frust
untuk sesuatu yang lebih baik, kami harus menyerahkan yang lain.

abah kata, duit bila bila pon boleh cari, kalau ada rezeki tak kemana, kesihatan yang penting.


i'm surrender...tak sangka secepat ini  =(


7 0 org berkata kata:

ogies said...

onni!!! kami sentiasa berada disisi ampa..
good choice... ^_^

iPai said...

wani, kita sendiri pun rasa macam terlalu susah kot .. elok sangat laa wani stop ..

jap ni daripada kerja sampingan kan ?

Wani said...

@ogies
makasih ogies ^_^

Wani said...

@iPai
hehe...tu lah, kami rasa kami boleh buat, tp penatnya tak hengat, bangun pagi sentiasa mengantuk n letih, jenel kemana, lab kemana, semua dah lari, huhu

anonymous konon :) said...

sedihnye~~ sabaq la cik wani. pasti ada hikmahnye :)

yui92 said...

huhuhu kenapa aku macam xtahu pangkal cerita je? =p=p

Wani said...

@yui92
owh, kami dah berenti keja part time, itu ja =)

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive