Konvo potraiture for USM 2011

Friday, August 5, 2011 | |



sesiapa yang akan berkonvo pada bulan september ini dan mahukan gambar konvonya dipotraitkan sebagai kenangan, bolehlah menghubungi salah seorang daripada nama yang disenaraikan dibawah, mereka ini adlah jurugambar profesional yang sedia menangkap gambar anda during konvo nanti,

1. CMRatu Fogograhpy (muktasim.pm@gmail.com)
2. Nasir Zin (nasirzin@gmail.com)
3. Fine Creative Photography ( faizul@finecreative.net)
4. Photo Village Studio (photovillagestudio@yahoo.com) 
5. Azmie Ibrahim ( 012 5717091)

Sekian, terima kasih =)


11 0 org berkata kata:

Fikri said...

Tudiaa.. awai aih. hehe.

Wani said...

@Fikri
yang ni mmg kena awai..nnt phographer bz..jadual penoh =)

cha apple said...

mahai dak?

Wani said...

@cha apple
trai email tanya harga dah pakej yang ditawarkan, nnt boleh buat perbandingan =)

HH said...

Bestnye :)

iPai said...

pergh gila ah .. diorg bayar wani ke suruh promote ni ?

kuala lumpur photography said...

thanx sbb promote website saya.. so kalau ada sesape perlukan khidmat photographer leh hubungi saya di 012 5717091 ( http://www.azmieibra.com )
FB = norazmi ibrahim

CMRatu Fotografi said...

hehe.. ni yang tahun lepas.. group pakej..
http://cmratu.com/2011/03/23/konvo-usm-potrait/
murah-murah je.. apa2 boleh email muktasim.pm@gmail.com

aleen aiden said...

wah2..da nak konvo..jeles!Hu3

me suya said...

nak tempah jugak..
tapi kan wani kan.. yang dalam dewan tu org lain kan yg ambil gambor? Official pny org je kan?

Wani said...

@me suya
yup, dlm dewan tu dah ada org yg diincas kan utk tngkap gmba

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers

Blog Archive