Bunga kering

Monday, November 7, 2011 | |







bunga konvo korang apa dah jadi eh? =)







13 0 org berkata kata:

Kendra Bing said...

Discover blogs, pics and videos you otherwise wouldn't have at http://kendrabing.com. Or share your truly awesome blog postings to be part of the big collection.

Pondok Usang said...

ibarat wang ku yg semakin kering... =)

sabry oppa said...

biar bunga kering jangan hati kering... susah hidup!

misTeaRed said...

mcm teh bunga je gmbr yg first tue...hihihi...

Wani said...

@misTeaRed
haha! bukan lah...bunga apa ntah, bunga rumput kot! =D

ahmad said...

yg last tu mcm pucuk paku pun ade =.=

Mohamadazhan.com said...

terbaik...huhu.xmampu nak ambil pic camtu

My SweetPea said...

cantik lagik...mak kite dia kasik bunga plastik....huuuuuuu....ingat mak kite main2 masa ckp...rupenya dia buat betoi2...

Kazen said...

nice picture....leh laa share ilmu photography nnti :) folo blog, twitter,

Wani said...

@ahmad
pucuk paku!!??? hahahhahahahhahhahahah..... ada la gak sikit2 mcm tu... =D

Wani said...

@Mohamadazhan.com
bole punya... wani blajaq dari buku photography, heeee =D

Wani said...

@My SweetPea
hahaha....mama kami pon ada cakap nk bg bunga plastik, wani terus cakap TAKNAK! hari konvo awal2 pagi mama kami dah bli bunga segar, heeee ^_^

Wani said...

@Kazen
makasih....kami pon banyak blajaq dari intenet ngan buku je.. =)

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers