Photoshoot session

Monday, December 19, 2011 | |



gambar selebihnya sila tunggu di episode akan datang ya =)

2 0 org berkata kata:

Syiera Bucuk said...

ehem2...nape yekk korg suke photography..kdg2 x fhm jgk coz fiance ak pun suka gle snap2 gmbr..lens mcm2..heee..btw,nice pic..

sweet pearl said...

@Syiera Bucuk
erm...kenapa eh? hahahha

ntah la, bermula dengan suka sangat tengok gambaq2 yang cantik dan unik dan menarik hati, lepastu rasa jeles giler lah gambaq orang lain cantik2, rasa mcm nak tangkap jugak gambaq yng mcm tu, lepastu trai tangkap2 seniri, lama2 addicted!!

skarang kalau adabenda cantik, moment menarik dan apa2 yang menarik hati dan tak pegang kamira dan tak tangkap gambaq, rasa mcm 'telah melepaskan sesuatu yang berharga'

=)

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers