Saya tak bersalah!!!

Friday, January 20, 2012 | |

serius tak bersalah,
dah jatuhkan, pecah, boleh main lagi dengan gembiranya





jaga anak kucing kat rumah mcm jaga budak kecik yg baru nk belajar explore semua benda, habis segala pelusuk rumah di explore, semua benda nk main, semua benda nk dijatuhkan =.='



ps: 1 anak kucing = 1 baby,
     5 anak kucing = 5 baby,
      oouuuuwwwww~ o_0  *mcm kucing dlm puss in boots

6 0 org berkata kata:

Hikaru Yui said...

moral of the story : nak belajar parenting.. jaga anak kucing bg lepas dulu..hehe

sweet pearl said...

@Hikaru Yui
betol!! =D

Anak Pak Muin said...

sembelih wat sup..haha

sweet pearl said...

@Anak Pak Muin
hahaha..nak ke... =)

ASaDa RyutaRo said...

uihhh.. dahsyat perasaan tak bersalah dia ni. hahaha.. kat rumah saya banyak gak kucing2, kena pastikan barang yg mudah pecah tak berada di tempat yg mudah jatuh. kalau tak, mmg naya la hbs pecah barang2..

act x byk brg yg mudah pecah. barang tahan hempas je banyak. hihi :P

sweet pearl said...

@ASaDa RyutaRo
hehe...dia ni suka memanjat..susah kalau letak hiasan, kena guna plastik jelah pasni.. =)

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers