Cookies

Sunday, July 8, 2012 | |





15 0 org berkata kata:

Anonymous said...

tertarik dengan kesedapan cookies neh.. tp lg tertarik sbb ada orang dr melbourne duk tgok blog neh.. wuwuwuw

Zamani said...

wah,boleh dijadikan biskut raya ni.. buat sendiri ke wani? bestnya..

EmyAyaNurisya said...

hehe , wani nak satu boleh ? :P

sweet pearl said...

@zamani: yup, buat sendiri, ni biskut utk mkn time teringat2 ja, dari beli chipsmore kt kedai tu, baik buat seniri pastu mkn puas2, heee :D



@EmyAyaNurisya: haha..boleh2, mai la penang, boleh la bagi :p

Zamani said...

tak boleh,suruh dia bayar. haha.. :p

Zamani said...

a'ah kan,betul jgk tu. bestnya,perut pun terasa lapar ni tgk ni. hehe..

sweet pearl said...

@zamani: haha, apa lagi, p makan lekas :D

Zamani said...

haha,eh dah.. banyak dah mkn ni.. hehehe..

Tinta Lana said...

Salam..

wow..ia punya cip coklat bertumpuk-tumpuk tu begitu menyerlah skali,hehehehe

miss fluffy said...

yummy!!^^

Cik Yaya said...

cedapnyer..mte ngntok jadi segar bile tgok favrot cookie kt sni hoho ^o^

Fikri said...

kueh raya ka? Amboih.. awai aih. haha. :D

sweet pearl said...

@yaya: haha..sedap la jugak.. :p


@fikri: takdak aih, ni biskut utk makan time buat keja kt skul, sambil taip2 boleh la makan, dari dok beli cipsmore berbungkus2, buat sendiri banyak2 lagi puas, haha :D

Mav said...

Wow... would like to try some

Mav said...

Wow... would like to try some

ALL RIGHTS RESERVED. COPYRIGHT © 2009-2016 BY NURHAZWANI PHOTOGRAPHY. Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers